Follow Me

Makan dan Makan...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bapak oh lama x menaip...
kemalasan di dalam diri yang melampau...
tolong jangan menghampiri penyakit ini ok!!!
seperti yang di nyataan didalam blog dayah yang payah ni...
saya dayah yang payah selalu sebut perkataan MCD MCD dan MCD
ya.... 3 huruf yang x penah jemu cik dayah tu sebut2 walaupon di mana beliau berada...
wah wah wah ayat kau memang x boleh belah untuk di baca..tapi itu la kenyataan sebenar dalam kehidupan dayah...
so apa lagi...dengan suka hatinya dayah menjemput siti sarah follow dayah ke png...
kenapa penang?? x dek tempat lain ke nk p...
ish2 oh penang je paling terdekat nak berfoya2...
banyak la kau punya foya2 kan...
jadi kesimpulan nya di sini dayah ajak sarah makan MCD....
bila makan je terasa berada di awang-awangan...
wah nk menipu pon di minta agak2 sedikit ye cik dayah...
ahakz ahakz...
sapa siti sarah??
oo dia tu membe ceq la...
kami kawan sejak dayah masuk giat mara...
ok x di nafikan beliau comel!!
weh siti x yah dok kembang semangkuk jamban ok...
ni la SITI SARAH


bajet cun kan hehehe... ops
jgn dok pandang dia nih sebelah mata la der...
ceq pon hormat kot pada CT nih...
oh hormat kah aku sarah?? hehehe
sapa nk makan makanan ala2 hotel boleh la suruh dia masak....
sarah izinkan saya pormote diri anda...kata tengah solo kan...
hehehe katanya CT nih dah nk sambung belajaq..kedah sambung kot...
 ops lupa beliau tengah cuti kot sbb x silap dayah uitm la nih tengah cuti 1 minggu...
mcm mana nak jumpak dia???
jumpak kat pasar ramadan bulan posa nih kat matang tok mahat...
dia selalu tolong mak dia...
bajet rajin la tu....
hehehe oh sudah2 x no dah cita pasal sarah ni...
kang payah payah hik2



Sangat gelojoh orang itu huhuhu... larikkkkkkkkkkkkkk


oh comel nya saya hihihihihihihihihihihi
so jangan halang dayah makan...
sebab dayah makan untuk gemokkan badan..
yess saya nk gemok saya nak gemok!!!
saya nk gemok
terima kasih

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...