Follow Me

buat buah dengan kain tuala (DIY)

salam... waduh2 buah apa ek wana biru...  oleh kerana tema tunang dayah wana biru,nk x nak ceq buat jugak buah tu...walau pon x penah tau buah apa wana biru kan... so yg penting mesti ada kain tuala la kan...xkan kain batik pulak ahakz... pas tu p la hampa cari surat kabaq lama mana2 kan... getah,jarum peniti yg hujung dia ada manik tu...dan papan ke,kertas keras pon boleh..dan x lupa jugak dawai yg wana wani seperti di dalam gambaq di bawah tapi dayah pilih wana biru n putih.. *wah tetap gila pendirian dengan warna biru + putih kan




lepas tu kan,hampa ronyok2kan la surat kabaq tu jadi bulat..pas tu balut le ngan kain tuala tu dan ikat ngan getah..buat la berulang kali benda yg sama tu sampai la anda bosan tahap dewa dewi19 kan..hihi
lepas tu ikat ngan dawai plak..konon2 bg dia lebih cantik la... *konon
dan last sekali cucuk ngan jarum peniti tu haaaa...




kertas keras tu plak balut dengan kain tuala yg ada tulisan selamat bertunang... pas tu hampa tambah2 la bunga n daun ke.....dah siap.. hasil nyer jadi la mcm ni...



1 comment:

hazirah joha said...

la..maknenye xde buah la dlm towel tu sbnrnye eh..tipah tertipu..tp nice la...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...