Follow Me

Pening

ari isnin..oh seperti biasa p keja...sebelum tu tengok la yerk blog sekolah dayah ni DISINI...
tengok 1 pc yang bermasalah...ok RAM ngek...ganti RAM baru kerja siap! 
lepas je habis selesaikan masalah,dayah turun bawah time makan dengan budak2 prasekolah.
tengah hari ajak kawan g makan...lepas habis makan terasa kepala ni berat sangat...
pening dan pening lalat..
nak buat kerja pon x boleh~
tido kejap! 
masa dayah tido tu rasa nyer banyak orang panggil nama dayah..tapi dayah xlarat nak bukak mata tengok siapakah dan siapakah....
nak dekat pukul 430petang br dayah tejaga..*syok gila aku tido
guru ICT minx kunci pintu makmal...budak nk kunci pusat akses...oh blur dayah sekelita...
kepala sangat pening.


sila tolong jgn bagi anak singa naik angin dalam keadaan yang pening lalat terima kasih~

2 comments:

zaujah until jannah said...

anak singa.. hehehe cm comel jerkk

Dayah said...

comel la sangat kan hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...