Follow Me

terindah dalam hidup =)

sebulan dayah x jumpak BL...
x rindu kah?? 
huh rindu bai...
tuhan je tau menahan kerinduan ini 
mangkuk kau jiwang kan dayah...apakah??
hik2 ok jgn jiwang...
hari yang di tunggu2 akhirnya kita jumpak kan BL...
wa cayang sama lu la der..
thankz sebb sudi mai beraya umah i bawak papa n mama u~ 

ok set date yang sempurna~
walaupon masa tu terlalu cemburukan kita...
tq jugak sbb luangkan masa dengan i..
gila punya tahap dewa dewi18 wa sayang ketat2 sama lu la bro...
saya x akan pernah lupa kenangan kita...
ok tolong berhenti dari berjiwang...
x tahan nk baca sbb terlalu ingin muntah" kata org itu pabila membaca blog ini....
dalam erti kata lain... wa punya blog...
mampos p la kan  nk taip apa...
toit toit betoi  hehehe "kau ni dayah selalu emo x tentu pasal"
ok..
dayah nk cerita dayah makan nasi kat kedai mamak~
hahaha dayah boleh makan...
dah telan masuk perut hahahaha...
dayah makan kat png...line cler.... hik2
terharu untuk diri sendiri sbb boleh makan nasi kat kedai macam tu...
sangat sedap (disebaliknya)
kenyang gilew..
dayah usha BL makan agak berselera....
lalu menjadi geli bila tengok tangan beliau comot2... 
macam kacau tanah merah hehehehe
ampun pak ampun...
pertama kali makan nasi di kedai mamak....
kedai yang sangat bersih...
i like like like...


huh tengok tangan dayah sendiri pon dayah da geli....
demi kena cabar dayah lalukan jugak makan...
bagaikan menelan hempedu~


pengalaman ni ceq bagi la dalam 3 bintang untuk diri sendiri....
lepas je habis makan....
cepat2 beli gula2...
hahaha
apa pon terjadik...

apa pon yg BL makan ke... 
BL minum ke....

i still love love love u....
ahakz ahakz...
x sabaq nak jumpak awak lagik...

2 comments:

Sekamar Rindu said...

salam...

singgah malam sambil folo ur blog..

*selamat hari raya"


p/s..selamat berbahagia..

Dayah said...

selamat hari raya jugak...
tq sudi usha2 my blog yg entah hape2 ni..
doa kan kami bertemu jodoh yerk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...