Follow Me

Sangat Terharu =)

wah video ceq dok bagi kat encik tunang di balas la... halamak sungguh terharu..berkali2 dayah tengok clip tuh... huhu jauh panggang dari api... encik tunang sy begitu slow bercakap..x macam ceq ni pokpek pokpek... nk jadi mcm encik tunang...very cool n x hingaq... muhahaha boleh kah? oh ceq x suka jadi org lain... jadilah diri sendiri...xdek la kena cap propa nnti...
by the way.... tq encik tunang sbb sudi membalas video ceq yang hingaq ni....kalo dulu dayah ada pos kan video dayah untuk encik tunang  video dayah
so kali ni encik tunang dah balas video tu mana la x terharu kan.... rasa nak menangis je bila dapat video ni...tapi keegoan yang tinggi lagi boley cover ayu~ ayukah ? hanya tuan je yg tau. tq sayang love u... nnti tunjukkan pada cucu kita keh *wah nikah pon belum lagi ada angan2 ingin ada cucu sangat hebat dayah yang payah ini.


video

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...