Follow Me

Peminat Makmal Komputer



salam huh cuba tengok gambaq tuh... bayang kan ada banyak..banyak sangat... geli x...ayoyo...sungguh xlazat untuk di makan dan di kunyah...kalo ye pon nak jadi peminat kat makmal ni bagi la rama2 ke... kumbang berkaki 1 ke... ini binatang banyak kaki... dah la bergerak slow2... sebok je lepak2 kat kasut ceq..huh pas tu kan terpijak pulak binatang ni eeee yaqqqkewww rasa geli tersangat2... nak samak x gamak pulak sebab bukan nyer VAVI kan.... alahai x mo la tengok banyak kali rasa menyampah plak... ingat kalo kaki dia banyak darik dayah dia hebat ke..huh (apalah kau ni joyah dok hingaq2... gila sawan ke hape?) huhu mana x hingaq dayah terpijak binatang ni...geliiii geleman tarahingat la... huh kesian pon ada sbb terpijak..dah terpijak sah2 mati kan... tapi sapa suruh buat port baik punya kat kasut ceq kan...bukan nyer saja2 nak pijak dah terpijak... huh... dah la x mo ingat dah pasal binatang ni...wat sakit hati jew,xpasai2 binatang tu mati kan... huh dayah pon x tau awat rasa hot sangat bila natang ni suka lepak2 kat makmal... bajet peminat makmal la kot konon2 nyer... nyampah i~

4 comments:

Fika Ashikin said...

mlm neh ulat ni kompem mai merayap2 kt tengkuk diksue..pastu dia masuk dlm baju..hahahahahaha =))

Dayah said...

hamboi mamy ika ni ada plak doakan mcm tu...ceq dah la geli geleman huh

ilahadar said...

sabar2 cik dayah...hehehe..tp memang xleh lari dr geli ..lg yang jenis merayap kan... ;)

Dayah said...

halamak jgn cakap mcm tu sungguh menggeli... adoiii arrhhh geli hahahaha~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...