Follow Me

bawak adik sebelum dia berangkat

salam u all,adoi..sorang2 adik dayah p sambung belajaq...nasib sorg  je yg belajaq jauh2... (yg belajaq jauh2 tu sorry la yerk x dapat mai melawat) hat yg belajaq kat bontot seberang perai tu insyallah ari minggu kalau gedik nak jengok hampa i jengok yerkkk :)
ari tu dila p,


pas tu aten p,


pas ni fairus pulak :(


sedih nyer...
huk2 jangan lupa kak dayah naaaa~ 
oh ah miss korang...
jgn noty2 tau..
ingatlah pemandu kereta viva yang gila ni...



oh nooooooooooooooooooooooooo~ sepupu dayah pon dah nak balik ke t'ganu!!!!!!
cis x mo la kawan ngan hampa...
biarla aku membawa diri jauh2...
siapalah aku di sisi mu,
aku hanya serangga..
(hahaha ayat x boleh blah je)


2 comments:

Fika Ashikin said...

alololo...jgn sedeh2!! k.ika kan ade..kikiki

~dayah~ said...

ha mcm tu pas ni kak ika jadi la model diksu tau tau

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...