Follow Me

SELAMAT HARI GURU


Selamat hari guru dayah ucapkan pada semua guru-guru di malaysia...
terlebih dahulu dayah peluk cium mama pepagi hari guru sebelum dia nk p sekolah...
hahaha oh eh sayang mama~
x lupa jugak nk ucapkan selamat hari guru untuk SK Mahkota Sari,Gerik iaitu tempat dayah bekerja dulu sebelum mai balik ke parit buntaq.
pada cikgu2 SMK Seri Perak,Parit Buntar..(sekolah menengah dayah dulu)
pada cikgu2 SK Pengkalan Aur,Taiping
pada cikgu2 SMK Pengkalan Aur,Taiping
dan 
x lupa jugak cikgu2 Sk Tambun,Ipoh
SELAMAT SELAMAT SELAMAT DAN SELAMAT HARI GURU.
SEGALA PENGORBANAN MU DAN TUNJUK AJAR MU TETAP DALAM INGATAN...

Wokeh,bokeh dayah nak cerita sikit Hari Guru tahun ni kat SK Sri kerian,Parit Buntar... 
dayah diberi tugasan shoot gambaq sepanjang aktiviti di jalankan 
shoot je la kan dan kena suruh.. 
sebelum sampai ke sekolah dayah excden!!!
adoi,nasib bik dayah x dek apa2, pulak tu mamat yg langgaq keta dayah minx duit... apa hal pulak kan dia yg langgaq keta dayah,dayah pulak nk kena bayaq p mam%^& le kan...
jadik dayah habaq kat dia lagu nih " ang yg langgak keta aku,aku pulak yg kena bayaq kat ang banyak cantik,ha kalau mcm tu jom kita p balai polis selesaikan masalah nih" tau x apa dia jawab " erm... x pe lah kak kita selesai kan kat sini je" hahaha nampak sangat x dek lsen la tuu...
dayah malas nk cakap banyak sebb dah lambat nk p ke sekolah...
dah bereh suma masalah terus belah p sekolah...  nasib depa baru habis baca yassin..

memang tiap kali hari guru sekolah kami akan adakan bacaan yassin.. untuk mendapat keberkatan dan sempurna majlis hari guru...
 pas baca yassin mcm2 program cikgu2 jalan kan,dayah x larat nak senaraikan  la tapi salah satunya program murid2 bagi hadiah pada guru2..





 ha tengok la banyak cikgu2 dapat hadiah,dayah pon x terlepas jugak dapat hadiah dari budak2..
 hehehe yang paling x boleh tahan gelak bila time dayah nak rehat, nampak ada kotak hadiah kat atas bumbung keta..
hahaha kenapa perlu malu nak bagi depan2.... 
oh TQ adib bagi hadiah walaupon letak di atas bumbung kereta kak dayah...
 kak dayah jumpak ang,kak dayah kenyit mata ok x mcm tu??
 hahaha siap ada kad ucapan lagi tu hahahaha 
pas je habis pemberian hadiah tu,acara sukan neka pon ada gak hahaha lawak la tengok cikgu2 dok tuju tin susu ngan  buah kelapa... hehehe
   
ha nampak x buah kelapa tu?? buah tu di gunakan untuk tuju tin susu hehehe...
memang lawak tengok gelagat cikgu2..

 yang ni pulak depa kena anyam ketupat sebanyak mana yang mungkin hehehe nama acaranya SIMPUL KASIH ahakz.... 

          tengok la hasil nya..hehehe amcm?? betoi ke cik ida yg buat ketupat tu?? jeng jeng jeng 


hat ni pulak cikgu2 kena baling bola ragbi  hahaha ganas tuuuu

  yang ni acara apa pon dayah x tau.. yang pasti depa kena cantikkan model yang di beri... haha


 anyam jangan x anyam yerkk cikgu2


macam2 acara lah depa dok main... hahaha shoot n gelak sudah hehehe






2 comments:

~Cik aYa~ said...

npe x leh nk save gambaq tu?
nape bila klik kanan je, dia tanya KENAPA PERLU KLIK KANAN YE???
diksu ni.. saja kedekut.. x mau bg org amik pic tu la t...huhu.. kedekutnya.. tamau kwn... :(

~dayah~ said...

cis sesuka hati jew kata kedekut kan... x reti nk save sebb tu la x boley nk ambik pic tuu...cuba klik kat gambaq tu then save la atoiii..sian~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...